lauantai 14. kesäkuuta 2014

Next level training

Viime aikoina on treenit jääneet lähinnä juoksemiseen. Nyt sitten päätin tsempata taas ja tein vähän lihaskuntoa. Itselle tämä on ''next level training'', koska kuntosali on ollut taustalla hetken.


1. Yhden jalan kyykky 10 toistoa per jalka. Kuminauha tolppaan (korkealle) kiinni. Laskeudu mahdollisimman alas ilmassa oleva jalka suorana.



Tämä oli melko haastavaa. Kun tuntui liian vaikealta menin ensin alas ja yritin sitten vasta nousta ylös.



2. Maasta veto x10. Muista vatsa koko ajan tiukkana, jotta selkään ei satu. Periaatteessa pitäisi tehdä omalla painolla, mutta itse tein kyllä vähän pienemmillä kun oman painon painot eivät nousseet maasta senttiäkään :)





3. Penkkipunnerrus maasta x10. Kyynerpäät maahan asti alas tullessa.





4. Syväkyykystä paino-pallon heitto seinälle x10. Jos ei ole mahdolisuutta heittää paino-palloa seinään niin sitä voi vaan nostaa pään yläpuolelle.





5. Kahvakuulalla heilautus ja nosto suorille käsille x10.




Toista kierros 5 kertaa. Voit ottaa myös kierroksesta aikaa, ja yrittää parantaa sitä aina seuraavilla kerroilla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti