tiistai 25. helmikuuta 2014

Gluteus maximus treeni

Gluteus maximus treeni, että jaksaa istua ja lukea.

                                          1. Lämmittely esim crosstrainerilla 10-15min


2. Peruskyykky trx-naruja apuna käyttäen. Polvet ja varpaat samaan suuntaan. x10


3. Yhden jalan kyykky, "takajalka" ilmassa koko ajan ja suuntana takaviisto. x10
Niska ei tarvi olla yhtä jäykkänä kuin kuvan kuntoilijalla :)

4. Kantapäät trx-naruihin, kädet sivuille tukemaan ja peppu ylös.

...kannat kohti peppua x10

5. Tiukka kuminauha jalkojen välissä, kävely sivuttaissuunnassa. Kommentti valmentajalta: "Alhaalla pysyttävä koko ajan. Olisi hyvä jos jalat muodostaisivat 90 asteen kulman". Joo forget that, en päässy alemmas :) mutta ehkä sinä pääset!

Hymyillä /irvistää silti voi yrittää :) toista kierros 3 kertaa.

Loppuun vielä vähän spagetti käsille tekemistä 

Syvästi inhoan kaikkia käsiliikkeitä, mutta yllä oleva oli ihan ok. Nimi liikkeelle pääsi vaan unohtumaan.

Sitten vielä lopuksi leuan vetoon pakotettiin, kuminauha on hyvä kikka jos muuten ei saa leukaa...

Leuan veto saa kyllä jäädä, kun hirvee duuni keksii A) miten ylttää kuminauhalle/ tangolle

B) miten päästä siihen :)

Liikunnallista viikkoa kaikille!









2 kommenttia:

  1. Ihan vaan lukioille tiedoksi, että jos noita haluu tehdä ryhmäliikuntatunnilla (plus monia muita lisäliikkeitä trx-naruja apuna käyttäen), niin eikun Fressin CrossCore tunnille! :) T: Katri

    VastaaPoista
  2. Joo totta, siellä on hyvät ohjaajat :) i like :)

    VastaaPoista